Äntligen Fredag

Nu är ännu en vecka avklarad och det är fredag kväll. Många är ju ute och festar och grejer på fredagar men ja är så slut på fredagar så det orkar jag absolut INTE. Nån gång ibland kanske men nej inte ofta! Det är galet skönt att ha dator igen måste jag erkänna. Man kan lägga in vilka program man vill, ha i princip hur mycket musik och bilder man vill! Det är verkligen toppen tycker jag. Dock så har jag en tendens att bli en aning beroende av datorer.. hehe.
Igår när jag satt och halvsov på bussen hem (till stallet egentligen men Linnea och jag brukar kalla det mitt hem) så satt det två tjejer några platser bakom mig och till en början var dom irriterande som F*N men sen slog en tanke mig. De lät precis som Linnea och jag gjorde förr. Förr satt vi alltid och hade superkul hela tiden. Även om vi var trötta var vi inte sega och tysta som nu, utan vi flummade på och hade nästan ännu roligare. Dessutom så längtar vi tillbaka till ettan fast det har vi nog redan tjatat om!


Såhär trött känner jag mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0