Dan före dan före dopparedan!

Woho, bara två dagar till julafton! Tänk när man var liten och gick och väntade såå på att julafton skulle komma, det var livet det. Jag är sån som verkligen vill hålla på traditionerna så det blir julfirande hemma hos oss igen. På juldagen äter vi kalkon hos min moster och sen är väl julen slut nästan. Tråkigt tycker jag, man förbereder och väntar på något som sedan är över på tre ynka dagar. Ska jag vara ärlig så är det nästan bara julafton som är speciell och sådär mysig som man tänker sig att julen ska vara.

Imorgon blir det städning och så ska jag och syrran baka Mozartbollar! Sen på eftermiddagen ska jag och Paulina ta en tur ut med hästarna och så blir det julgranspåklädning på kvällen. Mysigt, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0