Distraction..

Ännu en dag på postens julkortssortering är nu avklarad! Det är ganska fattigt på post nu så vi på våran avdelning blev flyttade till våra "konkurrenter". Jag fick sitta på området dalarna med Mora, Rättvik, Nusnäs osv, det var lite krångligt till en början faktiskt. Allt var typ i oordning! Efter en stunds arbetande upptäckte jag och min kollega Lina en rätt najs kille. Eller ja.. Vart går gränsen mellan kille och man? Efter lite efterforskningar och inside information fick vi reda på att han var strax under 30! Perfekt alltså. Man kan ju säga att det blev lite pinsamt efter ett tag och han lär tyckt att vi var ganska knasiga, men men, vad gör det om hundra år?

Vi såg faktiskt en till sk Flintstone. Han var typ lång och hade rätt stora läppar. Snygga nära men fula på långt håll, då såg han ut ungefär som en grottmänniska. Inte riktigt min stil kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0