Gymnastik

Ikväll har jag varit och kollat på gymnastikuppvisning på Fyrishov. Det var min syrras grupp som hade en juluppvisning..De visade upp sina varv på tumbling, trampett och fristående. Det var riktigt kul, blir ju inte att man kommer dit så ofta nu när man slutat. Känns skönt att jag verkligen känner att jag gjorde rätt beslut när jag slutade. Har ingen tanke på att börja igen. Visst det är skitkul att kolla på gymnastik men jag har verkligen inget sug att själv börja träna igen. Kanske tröttnar man när man tränat 4ggr i veckan sen man var liten. Men men, nu blev jag sugen på SM som ska vara i maj. Sjukt nice att det är på Fyrishov så man lätt kan gå och kolla, gör det du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0