The end

Nu allesammans kan ni sluta skicka julkort för det färdigjobbat för oss på julkortssorteringen! Mr Flintstone såg jag bara till en enda gång idag, cool kille det där alltså. Är det någon som vet med sig att den hade en röd t-shirt idag och jobbar på posten och är riktigt snygg så kan den ju höra av sig till mig på [email protected]. Du kan nämligen bli utsedd till "Årets Heting". Inte så illa va?

För två veckor sen gjorde jag illa mitt ena knä på nått sätt. Sen försvann det nästan helt i onsdags förra veckan men nu igår så red jag igen efter en veckas uppehåll och så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Kul att jag ska till stallet snart och rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0