Amerikanska pannkakor

Härliga lördags morgon. Jag sov hos Helena igår efter att vi hade varit hemma hos Acke och spelat lite guitarhero och kollat på film och sånt. Nu till morgonen då, när vi vaknade kollade vi först lite på Miami Ink sen gick vi upp och gjorde amerikanska pannkakor, sjukt gott verkligen. Alltså när jag hör ordet amerikanska pannkakor tänker jag bara på den här filmen Matilda. Kollade jämt på den när jag var liten, så himla bra. 

Vad händer idag då? Jo snart ska iaf jag och Helle, kanske Johanna också gå och träna. Efter det blir det kanske hem till helena en stund till eller så drar jag nog hem till Flisan direkt. Vi ska fixa organokyckling eftersom hans päron inte är hemma. Det känns som det kommer bli en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0