Bio

I lördags var jag och kolla på den nya Bond filmen. Man hade ju ändå ganska höga förväntningar även fast man hört att den inte var så bra. Och ja, jag tyckte väl precis som dom flesta andra. Jag tycker det var på tok för mycket fighter och lite väl överdrivet. Jag tyckte den första filmen var mycket bättre. Men jag satt och tänkte på att Spegeln är väl den största biosalongen här i Uppsala? Man tycker ju den är ganska stor, men då kom jag och tänka på när jag var i London för några år sen och skulle på bio. Snacka om stor biosalong där. Folk hade som jobb att stå i de olika ingångarna och peka med ficklampor vart man skulle sitta... Där var det verkligen "film är bäst på bio"...


Här har ni en bild på spegeln


Här har ni biosalongen i London, den är typ dubbelt så stor som på bilden eftersom man bara ser den främre delen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0