cykelproblem

Oj så mycket snö det är, helt fullt när man kollar ut. Riktigt mysigt måste jag ju erkänna! Men en sak som är riktigt dåligt är att det har varit så kallt att mitt cykellås har frysit fast.. Skulle ta mig hem från bussen för någon dag sedan så då får jag inte ens in nyckel men då pressar jag som fan och får tillslut in den. Fast sen när jag ska vrida på nyckeln så har själva låsgrejen fryst fast så när jag ska ta ut nyckeln igen märker jag typ att det inte går.. och då såg jag att jag hade tagit i så hårt att nyckeln typ blivit böjd, ups! Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, får väl kanske ta med en kanna med varmt vatten och hälla över så jag får tillbaka min kära cykel... eller förstöra låset!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0