Gränby

Kom hem för ett tag sedan från Gränby. Ja alltså, så speciellt var det ju inte, självklart va det rikitgt snyggt där inne och ute såklart men det var ju inget märkvärdigt med affärerna. Det var 20% på dom flesta butikerna och det kändes som folk var som galna över det.. Sen tycker jag även synd om Magnus Carlsson och Idol-Ola som skulle stå på scen och sjunga.. FY va pinsamt det var, eller jag tyckte iaf synd om dom. Det var kanske 30 pers som kollade och ingen apploderade knappt efter och alla stod som döda sillar.. Hmm nej, inte så nice!

Så jag sammanfattar kvällen ganska dålig eftersom man först fick stå och vänta på buss nr.3 sjukt länge (ca:40min) för den ena inte kom, DÅLIGT! Är så jävla trött rent ut sagt på att bussarna inte kommer eller är sjukt sena. Skärpning där, det snöar liksom inte ens länge!!! Sen så var ju inte Gränby vääääääääärldens grej, jäkligt snyggt byggt och ser riktigt nice ut utifrån som sagt. Men min plan är att åka dit igen om några veckor och kolla när alla affärer öppnat och när det kanske lugnat ner sig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0