Grattis mamma!

Idag har jag varit i skolan (utan Holly som var på annat håll med sitt "secret mission", mycket tråkigt för mig) och direkt efter skolan skyndade jag mig för att hinna träna på Friskis och svettis men när jag väl kommit dit och börjat byta om märkte jag att jag hade glömt shortsen. Skit också! Så jag gick ner på stan igen och träffade Helena så vi gick bara runt och kollade lite innan vi skulle äta. Pappa och mamma kom vid 5-tiden så gick vi till en resturang som låg där Bill och Bull låg förut, kommer inte ihåg va den hette nu. Men det var iaf riktigt gott och ett sjukt mysigt ställe med trevlig personal. Efter middagen ville mamma gå runt på stan och kolla på alla ljus och eftersom det är hennes dag så fick hon bestämma. Det var riktigt fint, kul att dom vill göra det lite fint nu när det annars är så mörkt. Jag hade ju sett lite ljus men långt ifrån alla, iofs kollade vi inte på alla nu heller men fler än jag sett. Sen blev det fika på Linné och sen hem. Nu sitter jag hemma och tänkte kanske basta lite om ett tag, vore varmt och skönt! Till sist, ser fram emot Saco-mässan som är imorgon!

Så ledsen blev jag när jag inte hittade mina shorts...


Min fina mobilbild på universitetet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0