Hej bloggen!

Igår jobbade jag och anna på Upplands Motor efter det så skulle vi hem för lite släkt skulle komma och fira mamma och pappa för dom fyller år nu i veckan! Det var lika trevligt som vanligt, god mat också men så får man ju inte glömma fikat, mums!! Jag kan väl inte säga att jag och Helena hängde så mycket med dom andra när vi "råkade" börja kolla på gossip girl och blev fast där X antal avsnitt. Lite bilder från kvällen kanske kommer senare om jag får några av syrran.

Idag vet jag inte riktigt vad som står på menyn. Jag tror ingenting vettigt kommer att göras idag utan det blir väl bara att vila upp sig för det jobbiga bytet av schemat som börjar imorn.
Men en sak man kan se fram emot den här veckan är på torsdag då vi ska till Älvsjö och gå på Saco-mässan!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0