Hellre snö än slask

Har precis kollat på Uppsala basket mot Norrköping. Det blev förlust, men kanske inte så konstigt eftersom Uppsala inte spelade särskilt bra. Synd synd!

Men shit vilket väder det har varit idag, helt galet! Inte nog med att det ska regna sen blir det blandat med snö OCH världens blåst, är det okej eller? Snö är inte riktigt min grej(förutom på julafton) men hellre kallt och snö än bara massa slask. Ska snart börja göra mig i ordning för att sova, har filmkunskap första lektionen imorn och det ska bli spännande och se va den lektionen bjuder på. Är nämligen första gången jag har det. En annan ny kurs som börjat i skolan är idrott för tjejer, jag tror det kommer bli en rikigt rolig kurs och hoppas på att man får pröva många nya roliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0