Holly's almost back..

Yepp, får låna pappsens dator några sekunder nu så då får man ju passa på att blogga lite, eller hur!?

Min dag startades med en försovning, kom typ en timme och en kvart sent till första lektionen höhö.. Höll Jonte sällskap och bjöd på cola!
Sen va det bild (+musik) med allsång. Jag tror Andreas och Gustav uppskattar mej och Zarins. Jag menar, vad skulle dom göra utan oss? Dom skulle ha tråkigt iaf! Om jag ska va ärlig så tror jag nästan att Osk/car (vår lärare) börjar gilla oss också. Vi är rätt roliga ibland tror jag, en gång när jag och Zarins hade lite oljefärg kvar på paletten som vi inte kunde hälla tillbaka så gjorde vi "konstverk". Vi hade haft en sååååå tråkig dag så vi gjorde mörkt kludd med små ljusa fläckar på som stod för de (väldigt få) roliga sekunderna på dagen. Målningarna hann inte torka så då sa jag till Osk/car att dom skulle ligga kvar för att torka och han ba "ska ni spara dom där??". Haha stackarn, han måste tro vi är lite halvt obegåvade! Men han skulle bara veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0