KUL

Finns det något värre än när man vaknar på morgonen och har sovit ganska dåligt för man är förskyld och man vaknar hela tiden utav att ens mun är som nåt jäkla sandpapper!? Så har det vart för mig två dagar irad nu och idag va det ännu värre att vakna. Jag kände verkligen att jag hellre skulle vilja ligga kvar och bara mysa med Flisan än att ta mig upp och gå till skolan. Men iaf, duktigt som jag är gick jag upp och traskade iväg.. Ungefär 30 gånger höll jag på ramla på vägen till skolan och när jag väl kommer fram är lektionen INSTÄLLD!!! Faaaaan, kul liksom! Så när jag går ut igen så är det världens halaste fläck (som man inte ser) och så åker mina ben åt varsit håll och jag har ingen koll liksom, men jag lyckas precis rädda mig själv innan jag ramlar på marken. Det trevliga är ju att det också finns fönster från alla håll från klassrum osv...yeah! Bra början på dagen, man får väl hoppas att den inte kan bli sämre...

Kommentarer
Postat av: russle

shit.. stackarn :(

2008-11-26 @ 00:08:10
URL: http://russellalido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0