Ledig dag

Idag är vi lediga i skolan för att vi har utvecklingssamtal. Jag har mitt klockan 14,10 så det är skönt! Har dock inte  kunnat sova ut som jag tänkt eftersom byggarna är här och gör det sista inför badrummet. Längtar som fan tills det är klart, vilket blir typ imorgon eller på torsdag!!! Nu har jag suttit och pluggat ett tag och ska snart börja göra min i ordning för att käka och sen åka till stan. Efter samtalet blir det hem till Helena och hämta grejer och kanske stanna där ett tag. Ska på basket ikväll också med anniepan,  hoppas på vinst!


Kommentarer
Postat av: Fyriskoll

Hej! Du är (mest troligtvis) fyriselev! Fyriskoll är alltså bloggen för dig :D

2008-11-04 @ 20:18:11
URL: http://fyris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0