Svenska B

Idag vart det en väldigt kort skoldag med tanke på att vi bara hade nationellt prov i svenska B. Jag tror det gick ganska bra eftersom jag skrev om samma sak som jag höll mitt tal om. Alltså om typ uppväxt, varför vi männiksor blir som vi blir osv.. Men en sak fattar jag inte, man får sitta från halv 9 till typ 14 eller 14,30 kommer inte ihåg vilket det var. Vem sitter så länge!? Jag har var klar på ungefär 1 timme och 45min och jag var då inte först med att gå... Men ja, det är ju iaf bättre  med för lång tid än för kort.

Nu ska jag göra ordning nån god lunch och sen sätta mig framför tv'n och kolla på "Hemma bäst" som gick på kanal 4 i söndags.


(Jag och Helle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0