tal

Jag antar att det inte bara är jag här i världen som hatar att hålla tal? Det finns nästan inget värre än att ställa sig där framför massa människor och spela att man är hur bra som helst på att hålla ett tal och att man säger nåt så himla intressant. Man håller ju själv på att dö och man känner att börjar sluddra eller att man pratar så sjukt fort så det man egentligen skulle säga på 5min tog bara 2,5 min... USCH! Varför varför varför utsätter dom oss rädda människor för det här. De få personer som verkligen tycker det är kul kan väl få stå där framför klassen och prata men låt oss andra slippa. Det här med tal och sånt går verkligen inte att gemföra med att prata med andra människor annars, det är en helt annan sak. Låt mig få dom där 5 min att gå fort imorgon, snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0