Träningsvärk

Blev inte mycket i bloggen varken igår eller i torsdags. Men i torsdags var vi som sagt på Saco-mässan. Det var kul och jag och Holly fick väl reda på allt vi ville, tror jag iaf. Så nu har vi lite små planer för framtiden... Men shit va trött man blir i ryggen när man ska gå runt sådär hela dagen, inte särskilt nice allstå.

Igår( fredag) började skolan med idrott för tjejer. Den kursen är fan riktigt rolig, igår gymmade vi först och idag har jag världens träningsvärk i benen.. fast det känns liksom skönt på ett vis med eftersom att man då vet att man tränat. Efter gymmet körde vi ett aerobics pass! När det var klart tog vi det lugnt eftersom vi har 4,5 timmes hål efter det. INTE OKEJ! Hoppas verkligen vi kan fixa det så vi slipper vänta så länge där för man höll ju på somna flera gånger under sista lektionen som är 2 timmar och 15 min. Seriöst, man kan inte börja en skoldag halv 9 och sluta 16,45 med bara 2 lektioner.
Sen efter skolan åkte jag hem eftersom pappa fyllde år och då skulle familjen meacham komma hit och äta middag och ha det trevligt! Grattis Pappsen.

Idag är det lördag och som jag skrev där uppe har jag träningsvärk i benen om det är lite små oskönt. Jag har även lyckats få ont i halsen och  jag pallar verkligen inte det nu. Hoppas det går över fort. Idag står ingenting på min lista och jag känner inte heller för att göra något.. men vem vet, vi får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0