Hollys arga dag

Herregud vilken dag! Jag slutade 11.05 idag eftersom jag redan hade skrivit tyskaprovet igår, superskönt. Därför gick jag med mor&far för att äta kinamat. Efter det gick jag och papi till Phone House och blev visade lite olika mobiler, problemet är bara att den mobilen jag tror att jag vill ha (HTC toutch pro) inte har så värst bra kamera och så men den är grymt snygg och jag tror verkligen att jag skulle trivas med den.  Sen finns det ju också några mobiler som har bra kamera, musikspelare osv osv.. men dom känns inte sådär bra!! Alltså HUR ska jag göra?? Jag vet att det låter lite wierd men näääe jag kan bara inte gå å köpa en mobil som jag inte trivs med! Samtidigt som jag inte heller vill köpa en mobil som inte har dom "finesser" jag vill ha!! Nej usch, så alla som vet hur arg jag kan bli när något inte är som det borde (typ bara mamma, pappa och min syrra som har sett det iofs..) ni kan förstå hur arg jag var.
 Iaf, när vi var klara där gick jag till bussen för att åka till stallet. På vägen till busshållplatsen mötte jag nån snubbe som hejade på mej och när jag bara tittade tillbaka på honom (antagligen såg jag ut som om jag tänkte "jävla dumhuvud, käfften!") varpå han ryggade tillbaka och snabbt tittade bort igen! Som tur fick jag gå på bussen först och, YES, tänkte jag, nu kan jag sätta mej och sova!! MEN ICKE! Den där dumma busschauffören stoppar mej direkt och säger "har du leg?" och jag ba "va!?" och så upprepar han ju såklart frågan. Så jag som längtade efter att sova fick gå åt sidan och ta upp leget ur plånboken och visa det. SNÄLLA nån, jag är för fan 17 och inte 20! Jag ska inte ens behöva visa mitt j*vla leg på bussen!! Japp, arg som ett bi gick jag och satte mig. Det var min superroliga dag, hoppas ni inte haft det som jag (som dessutom inte har nån dator än)!

Juste! För en stund sen frågade jag mamma om en grej till en skriftlig grej till internationella relationer och när hon bara sa "jag vet inte" och gick ut så kände jag att jag bara behövde göra något som jag gör alldeles för sällan. Har inte ni märkt hur skönt det är att skrika sjukt högt när man är jättearg? Det har iaf jag men när mamma och pappa är hemma går det inte, dom blir helt galna och pappa säger bara att jag borde bli militär varje gång jag skriker sådär. Anyway, try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0