Bio och klocka

Är det nån mer än jag som blir förvirrad av bytet till vintertid? Både jag och mamma har iaf bestämt oss för att man borde ta bort vintertid och ha sommartid hela året, tid som tid ju!

Har duschat nu efter att jag kom hem från stallet och idag checkade jag av det vi gjorde på träningen igår och det gick super, ännu bättre än igår! Det är verkligen så himla kul att träna nu för jag känner att vi utvecklas så mycket hela tiden och både Havanna (hästen) och jag har blivit så mycket starkare. Snart ska iaf jag och Z4RINS  (inte Z4Rins som det står i skolkatalogen..) iväg på bio som sagt. Vi ska ju se Låt den rätte komma in och jag kan nog säga att jag har rätt höga förväntningar på den! Inte bra men det kan inte hjälpas, det ska hur som helst bli kul att träffa Z4RINS eftersom vi inte setts sen i fredags. Haha hör och häpna, flera dagar!
Kolla in filmen på: http://www.sf.se/filmer/film?filmid=15004002

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0