Dator kom till mig

Alltså.. hur överlever man utan dator? Jag har svårt iaf.. Man tänker tex "jaa men jag sätter på lite musik!". Har man musik? NEJ, det har man icke! Då tänker man ist "jag gör ett blogginlägg". Har man bilder till bloggen? NEJ, blir svaret även här. Så vad gör man? Jo jag tittade iaf om det möjligtvis fanns några bilder på den här datorn och se vilken tur jag har, hittade massa roliga bilder, bara att se och njuta!



En hund i studentmössa, sjukt najs bild på mig och min syster från förra året, rör (?) och sist men inte minst, skadan orsakad av när nån jävel körde på mig!

Har jag kul utan dator? Nej.. Haha get a life maybe!?

Kommentarer
Postat av: Linnea Andersson

haha asså palla lägga upp bloggen i skol katalogen?

dte verkar i alla fall inte hjälp dig, inga kommentarer!



Men kul blogg! :).....

2008-10-24 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0