Helg

Go´kväll!

Hela min helg har jag spenderat hos Flisan! riktigt mysigt! I fredags kollade vi på idol sen gick vi iväg ett tag till Josef och Danne och hängde lite med dom innan dom skulle ut. Calle och Filip kom också sen så det blev dom vi spenderade resten av kvällen med efter de andra grabbarna dragit. Sen tog vi en cykeltur hem till Felix där vi lyssnade på busringningar, så jävla kul!  Måste höra fler sen alltså.. Efter det blev det lite backpacker och sen sov-time.

Lördag
Vaknade ungerfär klockan 9 för att några idioter börja borra så det kändes som hela huset skulle gå sönder. Alltså är man helt knäpp och börjar så tidigt på en lördag? Vi lyckades iaf somna om tillslut och vaknade igen klockan 13, skööönt!
Sen blev det lunch och efter det drog vi och tränade på Friskis och Svettis. Har träningsvärk nu ja...
På kvällen kollade vi på Sverige- Portugal och det var ju en ganska bra match tycker jag. Lite synd att det inte blev några mål bara men men...

Idag har jag inte gjort nånting typ ska kolla på "Se upp för dårarna" sen klockan 21. Gör det du med, den är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0