Höstigt och kanelbulle

Idag ska jag jobba igen på Upplands Motor. Blir med Victor idag. Inte nog med att det är jobb, det är kanelbullens dag och gissa vad dom bjuder på? Jo helt rätt, kanelbullar. Jag är glad, haha! Efter jobbet blir det snabbt hem till johanna, kanske plugga lite också om jag hinner. Har sjukt mycket att göra till skolan nästa vecka. Tyska-prov, SamB-prov, Rättskunskap inlämning, svenska läxa och historia läxa!!!! Känns som man inte kommer ha så mycket tid till annat nästa vecka alltså. Berättar mer vad som händer ikväll imorn.

"Det är inte själva problemet som är problemet,
utan det är din attityd till problemet."


Kommentarer
Postat av: Hannes

bara för att lägga en kommentar så "Det är inte själva problemet som är problemet,

utan det är din attityd till problemet." var skitbra! :D Tillämpar mig som optimist perfekt! Kanélbullar är rätt fint det med.

2008-10-06 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0