IDA OCH EMIL

Igår vaknade jag hemma hos Flisan och var där tills han skulle jobba klockan 3. Då åkte jag hem och bara tog det lugnt ett tag. Skulle kolla på Top Model men det visade sig ju vara bara ett tråkigt sammandrag av vad som hänt. Sen på kvällen åkte jag iaf in till stan för att träffa Ida och Emil. Jag mötte upp Ida vid Åhléns där vi sedan tog oss vidare hem till Emil. Det var nice att träffas eftersom det var väldigt länge sen senast.. Vi spelade singstar, guitarhero, och buzz eller vad det hette?! Det var skitkul, nästan så jag vill köpa det själv alltså. Man skulle svara på massa musikfrågor så var det olika utmaningar och man skulle samla poäng. Skitkul! Det togs lite bilder under kvällen, dock inte från mig men vi får se om det kommer upp något.

Idag, då ser min dag ut ungefär såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0