Inställd tyska

Idag hade vi ingen tyska pga att vissa i gruppen ville skriva provet den här veckan ist för nästa som jag och Holly ska göra. Det var verkligen hur skönt som helst att sluta runt 11 och känna att man har hur mycket tid som helst kvar av dagen. Nu sitter jag hemma hos min syster (johanna) och väntar på att min andra syster ska slå en pling när hon slutat skolan så hon kan hjälpa mig plugga lite. Har nämligen prov i Småföretagande och jag tror hon kan hjälpa mig lite där.
Nu ska jag äta lite sen kolla på nån film och sen blir det plugg för hela slanten!

Jag måste även säga GRATTIS till min syster Johanna som fyller 23 år idag!



Kommentarer
Postat av: anna

grattis johanna! hälsa från mig :D

2008-10-02 @ 16:57:04
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0