LOST- dagen

Idag har jag varken haft lust eller knappt haft tid till att skriva i bloggen. Detta beror på att jag och Flisan har haft värsta chill-dagen där vi kollat på LOST från då vi vaknde tills typ 21 på kvällen. Den serien är verkligen hur bra som helst. Snacka om att den som gjort den måste vart riktigt smart som lyckats göra den så spännande och bra med alla dessa konstiga saker som händer. Jag slutade kolla på LOST under säsong 2 då jag  tyckte den bara var dåligt överdriven, men nu är det verkligen sjukt bra gjort. Måste träffa Flisan snart igen så vi kan börja kolla på säsong 4. För övrigt har han och jag haft en riktigt mysig helg.

Nu ska jag fortsätta i mina LOST-tankar...


Kommentarer
Postat av: Alex

Ska jag förstöra och berätta vad som händer ;)?

2008-10-30 @ 15:26:31
Postat av: zarins

NEJ! ssch! Jag och Felix har börjat på säsong 4 nu :D

2008-10-30 @ 17:04:37
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0