Mums!

YEEES! Nu är det snart höstlov, bara en dag kvar och jag slutar för en gångs skull två på en fredag istället för kvart i fem! Det känns verkligen att det det behövs såhär sista året på gymnasiet.

Idag lämnade jag in lappen om tiderna till jobb på posten (där jag har jobbat dom senaste 4 eller 5 jularna) så nu är det bara att vänta och se hur mycket det blir. Vi brukar ha askul där på julen, roliga människor, såå sköna arbetsledare (förutom när Maja började kalla mig Askis och resten inklusive arbetsledarna tog efter henne..) och inte minst: varm choklad!! Haha det är toppen.. Men herregud så slut man är sen! När jag hade jobbat sista dagen förra året åkte Linnea och jag hem till mej och tänkte typ chilla lite, kolla på film, käka lite eller nått inte vet jag, men vi gjorde nått vi inte borde gjort! Vi drog ner persiennerna, släckte lampan och....... nej ta det lugnt inget sånt!! Hur som helst, det vi verkligen gjorde var att vi somnade! Haha och så kom min mamma in och blev något överraskad när vi bara låg och sov.. Jaja så kan det gå med oss, men så är det ju, man ska kunna "slappa nav" (som Linnea så fint sa på midsommar) ordentligt med bra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0