Nyduschad

Nu har jag precis tagit en lång och varm dusch. Jag måste passa på nu när jag är hos Johanna och duscha eftersom vi håller på att göra om vårat badrum hemma. Satt jag kommer vara utan dusch i nån vecka framåt. Så man får se till att träna en hel del på friskis och svettis så man kan duscha eller vara hemma hos någon annan med dusch..

Jo igår då. Då var det överraskningsfest för Anton som ska åka till Australien i 3 månader nästa måndag. Han hade inte anat nånting och det var väldigt kul. Det kommer förhoppningsvis upp lite bilder och sånt senare. Eftersom jag själv inte hade någon kamera måste jag vänta tills alla andra fixat sina.

Idag blir en rikigt sitta-inne-och-mysa dag med tanke på det burriga vädret ute! Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0