Vilken fantasi!

Är det bara vi på fyrisskolan som är grymma på att komma på smeknam på folk? Jag vet att det på en annan skola har funnits en haj och en fena men kan nån annan kommit på namn så som mockavästen, hon som liknar/hon som tittar, Nils Karlsson Pyssling, gröna mössan wannabe eller långtjocken? Långtjocken måste vara det bästa namnet i historien. TÄNK om Långtjocken visste om sitt smeknamn, haha jag tror att vi skulle ligga risigt till! Det värsta är ju att personen i fråga inte är tjock alls utan egentligen värsta spinkisen. Att bli kallad modellen däremot måste ju vara en komplimang, jag menar, vem bangar på att se ut som en modell?
Jag tänker inte säga vilka namn jag vet att jag har haha.. Vad har ni för namn?

Jaja nu ska jag sluta svamla och plugga lite till, BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Amanda

pekarn, dr.ond, mesraggarn, slampan, luggen, pappan..

nu går ju typ ingen på fyris.. (längre!) men ändå! :D

2008-10-07 @ 20:23:05
URL: http://amandafoster.blogg.se/
Postat av: russle

LOL LUGGEN!

2008-10-08 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0