AAAAJ!

Fy F*N va ont jag har i mina ringfingrar!!!!! Jag hade glömt mina handskar hemma idag och de enda jag hade kvar i stallet var ett par fleecevantar, lite varmt för det idag! Så jag tänkte att vafan, spela roll om jag rider en gång utan handskar. Jag har aldrig ridit utan handskar och jag kan ju bara säga att det här var första och sista gången jag nånsin gjorde det också! Fy.. Under träningen kände jag inte så mycket mot slutet började jag känna av lite skav. När jag sedan var klar tittade jag ner på mina händer och ehh ingen vacker syn! Helt röd om fingrarna och världens äckligaste blåsor som gått sönder (trevlig info va?!). Det kommer ju säkert bli helt infekterat och skit nu ju, och hur det kommer gå att ens hålla i tyglarna imorrn vette fan. En sak är säker, ALDRIG mer rida utan handskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0