Dags att fixa naglar

Idag är det ÄNTLIGEN dags för mig att fixa nalgarna! Jag har haft mina egna nalar med akrylförstärkning på men det har inte fungerat bra alls, dom ser jättefula ut nu. Massor har lossnat och på två naglar har det ramlat av helt, jag är INTE nöjd! Så nu vet jag inte vad som händer, antingen provar jag väl gelé eller akryl igen eller så får jag vara utan.. Det skulle kännas lite tråkigt tycker jag, jag menar, nu är jag ju van vid att naglarna inte behöver fixas varje dag längre. Fy va jobbigt, näej mycket bättre att ha naglarna fixade tycker jag!

Kommer ni ihåg julkalendern 1995 (1996?) Mysteriet på Greveholm? Handlade ju om en familj med tre barn; Melitta, Lillan och Ivar. Det här tyckte jag tydligen va jättekul..
- Är det här nån slags tävling eller? Smartast på Greveholm..
- Lugn Ivar, sisten får tröstpris!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Bengtsson ( just so you know) ;D

haha så jäkla bra ! Man hittar massa roliga grejer i såna filmer nu när man har blivit äldre :P julkalendern Pelle svanslös e oxå as kul ju haha :P

2008-09-16 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0