Häjhäj!


Igår var jag ut med Amanda, Lis och Ida.. Till en början iaf. Kvällen var helt okej, men det har ju lätt funnits gånger då det varit bärre drag. Senare träffade jag på Russel(Filip) och han var hur glad som helst, mycker trevligt. Jag fick då honom att gå fram till ett fåtal personer och göra reklam för våran fina blogg, där av två personer som bara pratade engelska. Bra jobbat Filip! Det var ju egentligen Hollys idé att göra det eftersom jag var tvugen att skriva till henne att dom spelade våran låt "just dance". Det är sämst att hon inte är 18 än.. dåligt! Skulle vara så grymt kul att ha henne där. Men iaf så tipsade hon mig att göra reklam för bloggen som då blev Filips uppgift... Och stackars hl som inte hade några pengar eller en buss och inte kunde ta sig hem. Men hon fick iaf trevligt sällskap av stoffe, russel och westöö fram till halv 6 på morgonen då första bussen gick hem. Yeah!

Tack för en tevligt kväll!

Kommentarer
Postat av: russle

lär dig stava kvinna!

2008-09-25 @ 16:50:10
Postat av: Filip

Åh bästaste kvällen ever!

2008-09-25 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0