Mysjacka

Nästan allt som har med vintern att göra tycker jag är jobbigt. Det är kallt, man måste ha tjocka jackor, fula skor, frysa, snö. Det enda som är mysigt är när man är inne på kvällen och det är mörkt ute och man sitter inne och myser framför en brasa. Sen är julafton sjukt mysigt. Annars finns det väl inte speciellt mycket som är bra med vintern. Jo åka skidor tänker typ alla, men nej. Jag har tröttnat på att åka skidor eftersom vi har en stuga i fjällen och gjort det varje år sen man va liten. Därför är det inte så kul längre.. inte så kul som alla säger iaf.

På tal om vinter var jag ute på stan efter skolan och kollade utbudet på vinterjackor. Jag vill ha en jacka som är lagom stor som man kan mysa in sig i när det är kallt ute. Som jag sa till Holly "det ska liksom vara lent inne i jackan så den bara glider på armarna när man ska sätta på sig den".  Gosig ska den vara.
Jag gick in på Stadium och hittade lite jackor, här är en (ursäkta att jag inte strålar ut glädje på kortet) :


Kommentarer
Postat av: Amanda

våga vägra älska att åka skidor!? :D

2008-09-29 @ 20:28:50
URL: http://amandafoster.blogg.se/
Postat av: anna

fräsch jacket packet :D

2008-09-29 @ 20:37:08
URL: http://meachhams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0