Någon som saknar 1:an?

Ja läs själva det förra inlägget, Zarins är en riktig tokfia! Tänk så vi höll på i tvåan, tänk bara då hur vi var i ettan!
Vi gick själva omkring i skolan, resten av klassen tyckte vi var jättekonstiga och de flesta tjejer hatade oss (ALLA tjejer hatade mig). Vi fick skrattattacker konstant och fnissade hela tiden, vi kände 99 % av skolans killar (bortsett från de i samma årskurs) och vi fixade ständigt fler kompisar! När vi hade tråkigt gick vi promenader i skolan eller stod och fnissade i skåp. Kamerans blixt var aktiv och bilderna lades ut på bilddagboken, vi raggade på "PA". På lektionerna läste vi matte, fysik och kemi och fattade lika mycket som om det hade varit Emil i Lönneberga på kinesiska. När lektionerna var slut för dagen satt vi kvar två timmar i skolan för att prata med folk och på fredagar köpte vi godis som vi åt på bussen hem/till stallet, ibland fick de övriga passagerarna stå ut med två fjortisar som asgarvade oavbrutet i 20 minuter från Uppsala centralstation till Funbo kyrka där Blondie till slut gick av. I i-Poden/mp3:n spelades det låtar som scissor sisters - i don't feel like dancing, jack johnson - better together och oasis - don't look back in anger. Håret börjades plattat för Zarins som sedan förstod att det var de naturliga lockarna som skulle göra beundrarna ännu mer tokiga och Holly lyckades med medicinsk hjälp få håret till världens fluff och med 10 liter hårspray i varje dag blev det tillslut som sockervadd och därav smeknamnet sockan.

Jag lovar, bilder kommer men just nu får ni hålla till godo med den här, från valborg -07


Jag bara undrar, vad gör min fot där?


Kommentarer
Postat av: Amanda

när alla tjejer i klassen skrivs hoppas jag att ni inte räkner med mig :O

inte hatade väl jag någon! :D

2008-09-22 @ 13:31:06
URL: http://amandafoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0