Någon som saknar 2:an?

Okej det är en sak jag behöver lite hjälp med här.. hur kan vissa säga att Fyris är en skittråkig skola där man inte kan göra nånting och det inte händer nånting. SLÄNG ER I VÄGGEN, säger jag!! Kolla bara på idag liksom, först fick vi reda på att Peak-tröjan va kär i Holly. Ganska så uppenbart när han går in på våran lektion för att prata med våran lärare(alla vet ju att det inte va därför han va där egentligen).. Men iaf, sen när han skulle gå ut så kollade han på Holly och sken upp som en sol.. Kom igen Peakis, bättre kan du väl!? SÄG DET BARA!!!!! Men feg som han är så fortsatte bara leken med att kolla på varandra och le och rodna hela dagen för ingen av dom vågar ta första steget.. Men tur är väl kanske det eftersom Malin är tokkär i Peakis och skulle nog dö om Holly fick honom.. så hur ska holly göra!?

Okej, samtidigt som triangeldramat pågår där så är Lina kär i gröna mössan (som för övrigt gillar mig eftersom han kollade på mig innan lovet) men iaf, så har vi haft engelska och Gröna mössan, peak-tröjan och mockavästen sitter utanför på en bänk.. då står vi tjejer där och pratar lite.. Jag undrar om vi aldrig kan gå till kiosken eftersom jag va sjukt hungrig... då säger lina "shhhh, vi kan väl stå här och kolla på gröna mössan"... EH VA!? .. som att han va nått djur eller nått liksom :S VAFAN, man lackar ju! .. Hur ska han kunna börja gilla henne om hon ser på honom som ett djur liksom! .. så Lina, ett tips! SKÄRP DIG!

OKEJ MEN INTE NOG MED DET, NU TILL DET MEST SJUKASTE OCH SPÅRADE PÅ HEEEEELA DAGEN!!!! .....
Polisen kom, JAG VET, helt spårat! :O Men iaf, jag blev ju helt till mig och sprang runt och skrek "pooooolisen är här, AKTA ER, HON DÖDAR ER MED HENNES BLICK!.." sjukt läskigt.. men eftersom det två poliserna hade blockerat vägen för ingången till våran lektionssal försökte jag lite diskret krypa förbi utan att bli upptäckt. Smart trodde jag att jag va men, ICKE! polisen kollade på mig och ba , "VAFAN HÅLLER DU PÅ MED DIN LILLA SKITUNGE, TROR DU ATT DU ÄR BALL ELLER? , GÅ OCH SKIT NER DIG NÅNSTANS"
Jag blev ju så skraj att jag svimmade mitt på golvet framför poliserna och alla elverna som undrade vad som pågick...

1 timme senare vaknade jag och då satt jag plötsligt i bibblan och väntade på mamma eftersom vi skulle till friskis och svettis.. VAFAN DRÖMDE JAG ALLT ELLER? Jag har ingen aning, sjukt verkligt iaf....


Kommentarer
Postat av: Helena

HAHA... ni har så himla många konstiga namn på folk i er skola! undra om de vet att ni kallar dem så alla de där namnen, skinvästen och gröna mössan..

en sista sak, sluta skriv hångel! :/

kramkram// helena

2008-09-15 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0