Segisar

Inatt var en dålig natt, jag sov riktigt dåligt och vaknade hela tiden kändes det som. Jag hade ont i höften och det kändes i hela benet.. Har ingen aning om vad de kan vara. Men iaf, i skolan var jag och Holly som döda sillar, båda var skittrötta och orkade inte göra nånting. Vi gick därför och la oss på sofforna i korridoren och lyssnade på lite musik, bland annat "hide away" och "your winter". På tal om inget är ju vissa människor dumma i huvet, vissa är fula, vissa snygga, andra tråkiga, vissa roliga sen har vi dom  människorna som ligger helt cp när dom tycker det är skönt, där har vi Holly. Det här ser ju inte så bekvämt ut enligt mig iaf.... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0