Ups..

Äntligen kan helgen börja och det är så mycket man borde göra som man inte har någon lust med..
Men iaf, jag tror inte riktigt det är min dag idag. Det börjar med att jag först på jobbet välter ner en hel kartong full med saker så det bara ekar i hela bilhallen. Sen så vart det rätt lugnt ett tag, både på klantigheter och människor.. När det sedan började komma lite mer folk blir jag självklart otroligt nervös och tappar korven när jag ska lägga den i brödet (det händer minst en gång varje gång jag jobbar). Ja men sen trodde jag ju att det inte kunde hända så mycket mer nu när vi bara skulle plocka undan alla saker, men icke sa nicke.. När jag skulle gå och diska ur kastrullerna så snubblar jag och flyger med kastrullen så allt vatten bara stänker och rinner ut på stora delar av golvet.. Shit, vad man hinner tänka mycket under typ 2 sekunder när det händer något sånt där.. Och inte nog med att jag redan var röd som en kräfta och skämdes som *** så hade alla säljare och hallvärdar ställt sig runt mig och börjat applodera.. Snabbt som sjutton reste jag mig upp och gick iväg för att torka upp allt.. Men som plåster på såren så hittade jag massa kinderägg inne på ett kontor som jag fick ta ett paket av, YES!


Kommentarer
Postat av: anna

hah ayeah! vad hade du i dina kinder ägg nu då?

2008-09-21 @ 17:27:10
URL: http://meachhams.blogg.se/
Postat av: anna

hah ayeah! vad hade du i dina kinder ägg nu då?

2008-09-21 @ 17:27:11
URL: http://meachhams.blogg.se/
Postat av: zarins

haha jag fick en panda, sen en som åkte skidor och den sista har jag inte öppnat :D

2008-09-22 @ 22:28:25
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0