Utgång

Det hela började ju med att jag var otroligt rastlös och allt kändes piss för man inte hade något att göra. Russel förstod precis vad jag tänkte för han var själv i samma sits så det blev att vi drog ut. Hanna Lisa och Lina kom också, yeah!
Kvällen var riktigt nice och det var rätt mycket folk. Jag och Filip såg stelaste killen, han hade byxorna upp till naveln och sen skjortan istoppad.. Sen dansade han sjukt stelt. Så vi tänkte att vi skulle hjälpa honom att släppa loss lite och började därför dansa som galningar runt honom, men det gick tyvärr inte så bra. Han såg bara stelare ut än innan och fortsatte att ta ett steg till höger sedan ett till vänster osv...

Vid ett tiden dissade Hanna Lisa oss för sin älskling så vi fick klara oss själva.. För Lina var det nog inga problem när hon själv hittade sitt hångel, haha! Jag och Filip kände då att vi inte ville vara med henne och gick till den fina piraten och tog kort.. Man kunde ta kort och sedan få dom framkallade på direkten, coolt liksom. Nej men kvällen var riktigt nice!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahhaa nu är de som om de va han på bilden som va mitt hångel :P. Vadå inte ville vara me miiig :(?!?!

2008-09-28 @ 10:32:24
Postat av: zarins

haha det tänkte jag inte på .. Nej klart jag ville vara med dig.. Jag syftade mer på att jag inte ville vara med dig när du hånglade med den där killen ;) haha!

2008-09-28 @ 11:27:01
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0