Work it

Blää nu har skolan kommit igång ordentligt med inlämningsuppgifter, prov och annat! Ibland önskar man faktiskt att dygnet hade fler timmar. Idag är det kulturnatten och jag undrar vekrligen hur det blir. Om jag ens ska ner på stan?! Vad jag gjorde förra året minns jag inte ens men det känns som att det mest är fjortisar som gillar att supa eller folk som gillar att titta på kulturella saker som är taggade på kulturnatten. Jag känner inte att jag tillhör något av det så vad händer med mig? Aja, time will tell.. Ska plugga en stund till sen är det dags att ta bussen till stallet tror jag.

På tal om work it..

Haha "Schtekiga killar" Yeah right!


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha fyfaan va klockren xD

2008-09-15 @ 23:17:38
URL: http://twelveboobies.blogg.se/
Postat av: Helena

haha... hur fan kommer man på nått sånt egentligen?! helt sjukt bra :D

2008-09-19 @ 13:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0