Dagens outfit

Idag ska jag vara duktig och ge er en dagens outfit. Ni vet ju sen tidigare att jag inte inte gillar att fota mig själv men jag tänkte att idag har det varit så soligt och fint så jag vara extra snäll!


Yes, här har ni mig. Blått och rosa är väl egentligen lite sådär.
Rosa stickad tröja - Lyle & Scott
Blåa ridbyxor - Golden Dress
Svarta stövlar - Höga Kusten
Sporrar - ?

Ansiktet spar jag som vanligt. Dessutom har jag blivit het röd i fejjan pga medicinen. Vi satt ju som sagt ute i solen på eftermiddagen och det borde jag ju inte göra. Medicinen gör tyvärr att jag blir röd. Kul att alla tvåor trodde att jag stod och rodnade och tyckte att det var pinsamt... Hehe lite får man väl bjuda på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0