Onsdag

Idag efter skolan begav jag mig mot stan för att hitta en klänning till på fredag. Fann ingen som föll mig i smaken däremot. Trist verkligen, för jag vill inte ha nått jag redan har haft igen. Ska försöka kolla på fredag ifall jag hinner. Hur som helst provade jag skorna jag kollat på ett tag idag men näej. Inte heller de passade. Först den storlek som satt bra men då glappade de bak som alltid. Tog därför en storlek mindre och då blev de ju såklart för smala fram och jag fick ont i foten efter bara en minut i skon. Tror inte jag skulle överleva en hel kväll då så det är ju bara att glömma dem. Buhu.. Alltså, inga skor och ingen klänning. Fuck!

Dessutom var det meningen att jag skulle skrivit min uppsats till filmkunskapen men det sket sig också. Så nu blir det ingen lugnt kväll för mig men jag har ju bara mig själv att skylla. Usch, allt jag vill är ju att det ska vara fredag och roa mig med Eken-schteken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0