Plugga?

Hmm.. Har omprov i samhällskunskap imogon, både jag och Z4RINS faktiskt. Vi är nog rätt lika. Som på tyskaprovet idag skilde det bara en halv poäng på våra resultat. Hur som helst, borde verkligen plugga nu. Dessutom borde jag ha sprungit idag. Var så sugen på det men sen åt jag och ja.. Nej det blev inte av helt enkelt. Var i alla fall ute på en långpromenad med vovven. Det är det här som tröttar ut en så mycket tycker jag, det här med alla måsten, borde och ska. Jag klarar verkligen inte av det längre. Man måste/borde/ska plugga, man ska söka jobb, fixa en miljon saker till studenten, träna, ta hand om hunden och hästen, vara social med familj och vänner, man ska gå ut och roa sig, man ska ha obegränsad tillgång till pengar, man ska ha nya snygga kläder, man ska se pigg och fräsh ut.. Jag kan nog göra den listan hur lång som helst. Det är alldeles för många måsten och jag orkar snart inte längre. Vad ska man ta sig till?
Det trodde ni inte va? Att Holly kunnat dansa, men johodå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0