Spårat @ Eriks place

Igår var drog Anja och jag till Erik. När vi först kom dit skymtade vi nån liggandes i hallen och sen möttes vi av en okänd blöt kille iförd endast kalsonger. Lite annorlunda. När vi sen kom in var de flesta rätt avklädda, hmm.. Det visade sig i alla fall att anledningen var att de hade bastat. Well, vi gick in i ett sovrum och så hittar vi GustaV som "powernapar" på en matta med ett överkast som täcke. Tre (?) killar i gänget fattades tyvärr eftersom de är bosatta på andra orter numer pga jobb och plugg. Mycket tråkigt!

Hur som helst blev det en riktigt lyckad kväll även fast jag gärna hade sluppit (säger man sluppit?) snacket om senaste midsommar. Kaffe&vanilj-shotar, Whiskey, Baileys, Jäger och Absolut 100 sammanfattar kvällen rätt bra och dessutom den två år gamla sillen. När vi sen skulle gå fastnade vi faktiskt. På riktigt. Stackars Anja blev kittlad till döds eftersom hon är extremt kittlig och jag blev ihjälkramad i soffan som ett gosedjur av GustaF. Tillslut lyckades vi ändå rymma och vid halv fem drog vi hem.

De här killarna bara kan man inte ha tråkigt med!
I brist på bilder (eftersom jag inte ens har en mobil längre) kan jag passa på att göra reklam för försvarets hudsalva - Skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0