Torsdag

Gaah vilken seg dag. Imorse när klockan ringde vid halv sju bara kunde jag inte gå upp ur sängen så jag var tvungen att sova två timmar till. Jag satt ju faktiskt uppe väldigt sent igår och pluggade. Missade i alla fall första lektionen och sen hade vi tråkkunskap (läs samhällskunskap) för att sedan gå på världens roligaste lunch. Ibland är killarna bara för roliga! Efter lunchen var det dags för tyska och sen den långa håltimmen. Så himla onödigt, vi skulle stanna kvar för att berätta om våra projektarbeten för tvåorna. Seriöst, tyckte de ens det var kul? Nej tror inte det. Vänta i skolan två timmar för att sen snacka lite skit i två minuter för en grupp människor som ändå satt och sov. Inte okej. När vi äntligen fick dra från skolan gick jag och Z4RINS mot stan och köpte solglasögon. Mina va inte så värst fina men ah, får köpa några bättre sen när jag får mer tid.


Lerig häst

Träningen för Sussi gick i alla fall rätt bra tror jag. Fick berömm av henne och hon tyckte jag skulle rida mera. Gärna! Hon och Kristina stod och skrattade åt mig för de tyckte att jag såg ut som en liten myra på en elefant. Hallå liten är jag faktiskt inte! Både jag och elefanten vart i alla fall svettiga. Jag kan ju säga att mina lökar inte var att leka med, usch!!!!


Kommentarer
Postat av: paulina

kallar du dt där LERIGT!??? ojjjojj du ska få tvätta poco nångång, idag tog det 20 minuter bara att spola benen!!!

2009-04-02 @ 22:16:34
Postat av: Holly

Haha om fötterna ju :P men jag hade borstat innan, hon hade rullat sig :(

2009-04-04 @ 15:19:39
URL: http://hollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0