Uppsala Universitet

Ska strax sätta mig och försöka söka till universitetet, sista ansökningsdagen idag! Idag var även deadline för projektarbetet. Stämplade och lämnade in redan i förmiddags så nu är det alltså över. Känns himla konstigt när man tänker efter, vi har ju ändå jobbat med det i ett helt år. Som ni vet så var ju bloggen vårat projektarbete och vi kommer inte att lägga ner den nu. Kanske att det blir mindre uppdateringar men jag skulle tro att det kommer att flyta på som vanligt, i alla fall tills vi slutar skolan.


Dags att plugga nu. Ska också ringa syster och fråga när hon kommer hem. Tänkte ta med henne bort till Sporren som är en häst- och ridsportbutik här i Uppsala. Det är så himla tråkigt att åka själv så jag ska göra mitt bästa för att övertyga henne även fast jag vet att hon tycker att det absolut värsta som finns är hästar och allt som har med hästar att göra. Whish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0