Back on track

Hey!

Here I am again. Har inte pallat skriva på ett tag för det har inte hänt nått alls. Har mest jobbat en del och framför allt flyttstädat. Dessutom har jag kommit igång med ridningen riktigt bra igen. I förrgår var jag och Camilla ute och galopperade på en stubbåker, lyxigt! Att rida hemma i det fina ridhuset eller ställa hästen i skrittmaskinen, nej det räknas inte som lyx här inte. Haha.


Hur som helst, kom hem från jobbet vid elva-tiden och har precis ätit, kinamat! Peter och jag pratade om en massa konstiga saker idag.

Tänk dig att du ska vara med i ett tv-program och vill vinna en bil. Det finns tre luckor och bakom en av dem finns bilen och bakom de två andra finns varsitt får. Du tänker öppna den ena luckan och då berättar programledaren att ett av fåren finns bakom den luckan som han står vid. Hur många procents chans är det att bilen är bakom den luckan du står vid nu?
Hmm ja jag fattade ju inte, blond som jag är, men inte var det 50-50 i alla fall.

Den andra var om påståenden - Sant/Falskt.
Meningen "Den här meningen är falsk." funkar typ inte. Mysko. Haha shit vad blond jag känner mig nu..


Hittade en bild från en fest i ettan. I grå väst allra längst till vänster ser vi lite av Z. Bredvid henne, där bak i vit pikétröja ser vi mig. Vet inte riktigt vad jag gör haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0