Holly the Maskinist

Yeah, idag har jag och pållarna bastat - i ridhuset. Fina grejer det. Hur som helst, ska dra och jobba strax. The Royal family. Det fortsätter snackas om att jag ska utbildas till maskinist också. Hur ska det gå? Sjukt läskigt!! Men samtidigt väldigt kul att få göra nått sånt och framförallt är det coolt tycker jag. Vet inte riktigt hur jag passar in i maskinistgänget dock, bara en massa killar. De flesta långa, mörka och snygga har jag dessutom hört! Hehe modellen längre och mörka kan jag hålla med om gällande de jag träffat. Visst, kan väl inte säga att de är värsta hockeyhunkar men ser helt okej ut.

Vad säger ni ska jag bli maskinist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0