Mina vänner sitter ihop

Nu sitter jag nere med mina vänner TV och dator. De sitter numer ihop! Toppen tycker jag. Dessutom är surround-ljudet hos TV bättre än ljudet i min lilla bärbara vän dator. Hoppas att grannarna har samma musiksmak som jag har annars får dom ont i huvudet.

Hur som helst, dags att göra sig redo för stallet. Klockan kvart i fem ska jag befinna mig på filmstaden för att jobba. Läskigt faktiskt, jag har aldrig jobbat där. Att jag dessutom ska agera maskinist är lite sådär..


Coola gänget <3

Undrar när vi får ses igen. I onsdags när Z och jag var på Salt träffade vi GG vilket var trevligt. Har länge pratat om att ses hela gänget eller iaf de som har möjlighet så i veckan kanske vi kan ta tag i det. Det där med alkohol känns lite jobbigt för mig just nu. Hela förra året aug-maj hade jag vita månader. Vet inte om det kanske blir så detta år med, ska det aldrig ta slut ? Känns tråkigt men samtidigt undrar jag om det inte är värt ändå. Vad väljer man; alkohol eller riktigt snyggt hår och fin hy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0