Miss you baby

Efter ett pass på jobbet har jag nu ätit och sitter med datorn i soffan framför tvn. Stekigt värre.

Okej, för att nu få in rätt feeling en kväll som denna så ska ni vara så vänliga att sätta på denna:



Satt på låten? (om man då inte redan haft den igång på Spotify eller liknande..)
Dåså, då kör vi.

Paulina åkte idag, fan vad det känns tråkigt. Vi kommre säkert inte ses förrän om jättelänge. Usch, jag vill inte ens tänka på det. Hejdå igår men jag fällde inte en enda tår. Jag minns när jag var på min kompis begravning när jag var liten, kunde inte gråta. Det verkar nog utåt sett som om jag är en riktigt hård, kall och okänslig typ men skenet bedrar kan jag säga. Rätt rejält, jag är sjukt känslig, speciellt under PMS-perioden. I söndags och måndags hade jag de två jobbigaste dagarna och jäklar, jag bara grinade som värsta småungen hela tiden.


Lilla Roa och världens vackraste Paulina. Hon kommer verkligen få det sjukt bra. Medan hon går omkring i stallet efter kvällsfodringen och lyssnar på ljudet av hästarna som äter sitter väl jag i maskinrummet på biografen royal här hemma i uppsala. Jag, avis? Nääääe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0