Usch

Kvällen igår vart lyckad, förfest i Camillas och Mattias sjukt snygga lägenhet och sen vidare in på Birger. Vi var ett helt gäng med trevliga tjejer, några av oss från stallet och andra ekonomi-studenter och civilingeniörer om jag fattade allt rätt.
Tror dock att nått gick snett för jag mår inte toppen idag tyvärr. Om jag gissar så får jag nog säga att det kan bero på att jag struntade i att dricka vatten. Brukar alltid vara ganska noga med det men det var så mycket folk när vi var inne på BJ så jag orkade aldrig be om det. Klantigt, man får ju sota för det.

Lite bilder har jag säkert på kameran. Ska kolla igenom dem och kanske lägga upp några. Dessutom måste jag bara säga att popcorn är världens bästa bakismat. Har ätit upp en hel påse popcorn själv nu. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0